Примерният казус с хотел Westin на Таймс Скуеър в Ню Йорк
"Бях много впечатлен от стола Liberty. Това се оказа единственият стол, който можех да посоча."
- Рон Колар, Директор по дизайна, Tishman Hotel & Realty
В центъра на оживлението хотел Westin запазва свежия си дух
Хотел Westin на таймс Скуеър в Ню Йорк се гордее с това, че осигурява отдих на уморените си, пътуващи по бизнес задачи клиенти, нощуващи в епицентъра на искрящите светлини на Манхатън. Луксозният 5-звезден хотел гарантира на гостите си, че дори в най-натоварената част на града “спокойствието е приоритет … а възстановяването от умората е неизбежно.”
Но функционирането като оазис в сърцето на най-натоварения град в Америка изисква съответния открояващ се блясък—уникално съчетание на луксозния комфорт и изящния стил. Като такава, всяка стая в Westin сякаш буквално иска да обгърне своите гости в класа, облекчавайки уморените им сетива и радвайки душите им.
За да бъде с едни гърди напред пред конкуренцията, Westin реновира своите стаи за гости на всеки пет години. При последната реновация през 2009 хотелът работи с компанията за консултации по дизайна на обекти за приемане и обслужване на гости Tishman Hotel & Realty. Директорът по дизайна в Tishman Рон Колар искаше да намери начини да “запази стаите свежи”, като същевременно запази характерното за Westin съчетание на стил и комфорт.
Тъй като бизнес пътуващите са голям сегмент в хотелиерския бизнес, всяка стая за гости е оборудвана с работно място с компютър, допълнено от ергономичен стол. Но за хотел като Westin, намиращ се на Таймс Скуер в Ню йорк, не всеки ергономичен стол може да бъде подходящ.





